userów online |
gości online: 8
brak członków online
Zarejestrowanych: 65518
Ostatni zarejestrowany: xtyxiquqhx
|
Kalendarz |
Kwiecień 2025
|
Ni
|
Pn
|
Wt
|
Sr
|
Cz
|
Pt
|
So
|
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
|
|
|
|
|
 |
Zobacz temat |
 |
Autor |
PurseForum Roundup - February 26 |
jeffreyriebec
Członek
Lokacja:
Data posta 12-09-17 17:25 |
|
|
PurseBlog vraagt: welke tas krijgt u de meeste complimenten?
Er zijn veel redenen dat handtassen een van de belangrijkste productcategorieën in de gehele mode-industrie zijn, maar een van de belangrijkste is dat een zak van een vrouw bijna altijd een van de meest opvallende aspecten van haar dag-tot- Shoppers houden van hen omdat de juiste tas ongekende kracht heeft als het gaat om het opheffen van een kijk, en dat betekent ook dat tassen vaak spontaan gesprekken met andere vrouwen vinken. Sommigen doen het beter dan anderen, maar van alle zakken I 'Ik heb ooit gehad, mijn Céline Bagage Tote heeft me waarschijnlijk de meeste aandacht gekregen van willekeurige vreemden, hoewel ik het na zes maanden verkocht omdat ik het gewoon niet vond. Dat was vroeg in 2011, tijdens de grootste boom van de tas Populariteit, en ik had zes maanden van tevoren voor mijn heldere rode bagagedoekje betaald, zichtloos om een van Kirna Zabete te beveiligen. Ik heb een paar full-on gassen van vreemden, naast de prachtige service in luxe warenhuizen die ervan uitgaan dat ik een toegewijde klant moet zijn om één van de zakken te krijgen. Een vrouw op de straat in Soho vroeg me zelfs of ze het kon aanraken omdat ze dacht dat ze nooit meer een kans zou krijgen. (Ik liet haar.) De winnaar was de laatste keer mijn Mansur Gavriel Bucket Bags, deels om dezelfde reden dat de Bagage Tote deed
De tassen zijn moeilijk om op te sporen, en voor een tijdje waren de mensen erg enthousiast om iemand in het wild te zien DOLCE&GABBANA Schoenen en wilde mijn hersenen de beste manier kiezen om een voor zichzelf te krijgen. (
Ik wink voor zakken voor een leven,
Is nooit een bevredigend antwoord wanneer iemand me vraagt hoe ik een tas heb, maar het is de enige die ik heb.) Als het gaat om mannen die aandacht besteden aan mijn tassen, om een of andere reden, was hun all-time duidelijk favoriete mijn Marc Dsquared Schoenen Sale Jacobs Stam. Ik ben nog niet helemaal zeker van waarom directe dudes er zo gefascineerd waren in het bijzonder, maar een zeer gedenkwaardige eerste date op college vroeg me eigenlijk om het over te geven zodat hij het dichtbij kon onderzoeken. Mijn theorie: het had iets te maken met de gewapende mogelijkheden van de handtekeningsketen. Dus, nu willen we weten: welke zakken draaien de meeste koppen? P.S. Overweeg het alstublieft om onze kleine zakliefhebbers te ondersteunen door op onze links te klikken voordat u winkelt of uitcheekt bij uw favoriete online retailers zoals Amazon, Neiman Marcus, Nordstrom of een van de genoemde partners op onze winkelpagina. Wij waarderen uw steun echt!
www.sneakerlife.nl |
|
|
|
|
|